Karnımda hissetmedim ama vajina girişime idrar torbama atıldığını attığını hissettim bu 2. Hamileliğim ve daha önce yaşadığım tanıdık bir histi benim olan varmı kızlar 🫶🏻 2. Gebelikte ne zaman hissettiniz ben 1 . De 20 de faln hissettim sanırım ama şuan ki tanıdık bildiğim bir şeydi o yüzden çok garip oldum onun farlığını bilmek ayrı güzel ama hissettmek çok farklı 😍