37+6günlük hamileyim 2.gebeliğim ilki sezaryen oldu Buda sezaryen olcak ama bu akşam karnına belime bir ağrı geldi ayrıca aşağıya çok aşırı baskı hissediyorum😞 normal doğum nasıl bilmiyorum ama bi korku sardı 🫣 Cuma günü sezaryen olacağım normal şartlarda ve bugün bebek aşırı hareketli hareket ettikçe de baskı çoğalıyor neden böyle oluyor ?