Kızlar 15 gündür nerdeyse çok şiddetli kasık ağrım vardı bugün azaldığını farkettirmeden ara ara kasıklarımda batma oluyor ve çok idrara çıkıyorum adetime daha 3 gün var öylesine test yapim dedim ilk yaptığım test silik çıktı awox markası ikinci bir test daha yaptım artimed markası onda gölge var yok gibi bişi ama awox da silik çizgi var sizce gebelik varmı hangi teste güvenmeliyim ona göre kan vercem
