Kızlar selam. 32+4 haftalık bir kız bebişim var. Bir haftadır aşırı derecede sancılarım var. Kasıklarımda birden giren kramp tarzı sancılar var. Aynı anda karnım taş gibi oluyor, çocuk sürekli toplanıyor gibi, mesanemde birden baskı oluyor Ve bunlar olurken cocuk da içeride hareket ediyor. Çok hareketli bir bebek olduğu için bebek hareketi mıdır yoksa yalancı sancı mıdır ayiramiyorum. Bebegin başı sağımda ve bebek yan duruyor. Hiç ama hiç durmuyor. Yani hareketlerine alışmıştım zaten tekmelerine vs ama beni kitleyen yurutmeyen sancılar başladı. Bel ve kalçaya vuran bir ağrı yok. Sancı olurken bebek hareket ediyorsa bebek vuruyodur kasiklarina diyenler vardı ama bu kdr fazla ve sık olmasi normal mi? Yalancı sancılarını benm gibi hisseden var mı aramizda?