Merhaba hanımlar ben 30 haftalık gebeyim ama 1 hafta önden gidiyor bebek dün doktor kontrolüne gittiğimde 1 cm açılma olduğunu söyledi yatış yapıldı ciğer geliştirici iğneler vurdular serumlar verdiler bugün açılma ilerlememiş dedi evde yatış verdi ağrın sızın olursa suyun gelirse doğurturum seni dedi başına böyle birşey gelen var mı lütfen bilginiz varsa yada başınıza geldiyse nasıl bi süreçten geçtiniz yardımcı olun çok tedirginim