Elifkoccc Bugün akşam uyanır uyanmaz test yaptım çok silik ikinci çizgi çıktı siz de gebelik var mı 
Sny_hkn10 Elifkoccc silik değil gayet var valla ya inşallah vardır ama görüyorum çizgiyi bat ne zaman ve testin markası ne
Elifkoccc Testin kutusunu attım ama eczane en iyisi bu dedi pembe kutuluydu sabah kadın doğuma gitmiştim keseyi göremedi vajinal ultrason yaptı acaba daha regl günüm gelmediği için mi
Mom6535 Elifkoccc beta değeri belli bir seviyeye gelince kese görülür bu doktorlarda şaka gibi yani gerçekten bunu bilmemesi imkansız başka doktora git derim kan takibi yap ilk önce düzenli artıyorsa 1500 ila 3000 arası kese gözükür
Elifkoccc İnşallah bebiş vardır çok istiyoruz doktor testte pozitif varsa kese de görünür dedi öyle diyince acaba test mi hatalı dedim ama ikinci de aynı çıktı