rabiayy Kızlar bazı hamişler yazmış takip ediyorum herkesin beta değerleri olması gerekenin 4-5 katı kadar artmış. Benim beta değerlerim, 28 Kasım 15,65 29 Kasım 23,67 2 Aralık 52,06. Sizce neden herkeste farklı oluyor bu durum?
Esrayldzyzc rabiayy benimki de böyle mi bilmem ama benimki de sağlıklı artmadı 29 kasımda 781 di 2 aralıkta 1000 olmuş 200 artmış sadece ben geçen yılda aynı böyle sağlıklı betam artmadığı için bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım yarın bida test vericem ama korkuyorum aynı şeylerin olmasından o yüzden endişe içindeyim
Bbk88 rabiayy beta iki katı artmazsa sagkiksiz gebelik oluyor canım kimyasal da olabilir hakkında hayırlısı olsun🙏
rabiayy Guldane32 aynen bende öyle düşünüyorum. Bakalım yarın bir daha kan vereceğim. 100 ün üzerine çıkmazsa sıkıntılı demektir. Karsıklarımda da çok ağrı var regl gibi
Guldane32 rabiayy bende 1 sene öncesi kimyasal gebelik geçirdim şuan tekrar hamileyim 8 aya girdik kavuşmaya gün sayıyoruz Rabb’im hayırlısıyla tez zamanda da hayırlı bı evlat nasip etsin inşallah
rabiayy Esrayldzyzc içinizi rahat tutun cnaım. İmşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Ama bu şekilde %65 oranında artış da olabilirmiş
Esrayldzyzc rabiayy inşallah hayırlısı neyse o olsun testlerde belli olacaktır insanın kaygıyla beklemesi çok zor