Kızlar, 15 Kasım ovulasyondu. Betamı artık biliyorsunuz. 28 kasımda 15,65 ile öğrendim. 29 unda 23,67 oldu. 2 aralıkta 52,06 idi. Kasıklarımda feci bir ağrı var sanki regl olacakmışım gibi. Kimyasal olabilir diye korkuttular beni yükselişten ötürü. Belim de ağrıyor. Fikirlerinize ihtiyacım var