prm1994 bence dis gebelik degil
Dis gebelik gecirdim 1 kat artti yada daha az bnmki ve hep kanama lekelenmem oldu. Yani degildir o insallah
İnsallah sagliklidir kotuyu dusunmeyin
Bole olup tek olanda duydum
Cogul gebeliklerde gebelde 4 kat artiyor
Rabbim guzelini hayrlisini nasip etsin amin.