Kızlar merhaba. Doktoruma sormayı unutmuşum bir sonraki randevum da 3 hafta sonra merak ettiğim için burdan sorayım dedim. Devlet hastanesinde isteğe bağlı sezeryan doğum yapılıyor mu ? Yani herşey yolunda normal doğum yapabilirsin desede ben sezeryan istiyorum desem sezeryan doğum yapabilir miyim ?