Kızlar selam 15+3 günlük hamileyim. Cuma günü cinsiyeti de öğrendim. Minik kızım geliyor 🥹🫶🏻
Ultrasonda çok hareketliydi. Doktor baya güldü hatta hareketlerine. Sorum şu ki bu kadar hareketine karşı hiç hissederdim onu. Acaba ne zaman hissetmeye başlarım? İlk gebeliğim bu arada ❤️