Doktora gittim bebeği de gördüm. Kalp atışını da duydum. Fakat bazen kahverengi lekeler geliyor. Dün de kırmızı kanama oldu az şekilde. Bu normal mi ? Kese de kanama alanı yokmuş sordum doktora. Herhangi bir ağrım da yok. Çok şükür öyle fazla mide bulantım da yok. Sadece bebeğe zarar verir mi diye korkuyorum. Progestan verdi. Evde dinlen bol bol dedi. 😌