Duygusahin Kızlar şuan 38 haftalık hamileyim ama doğum için hurma yemeye ne zaman başladınız günde kaç tane tüketiyorsunuz yada başka yöntemleriniz varmı
Daisyy000 Duygusahin Bence hurmanın vs hiçbir etkisi yok. Ben hamilelik boyunca hergun 5-6 tane yedim. 39+1de planlı sezaryen oldum ne su gelmesi ne sancı vs hiçbirsey yoktu daha
Sinem0135 Duygusahin canım ben 37 haftayım daha yeni başlicam 😂😂kimisi diyor var kimisi yok bende tam emin değilim 😁
Duygusahin Sinem0135 Allah her koşulda bizlere yardım etsin kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin ananasa başladım ben normal doğumu kolaylaştırıyor diye öneririm tabi sende araştır yine
Sinem0135 Duygusahin aminnn canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻onu da duydum rahmi yumuşatıyormuş. Unutmazsam yarın alacam 😬😍