BeyzZaA nasil yani canm o sanci zamannda dogumhaneye alindigmda mi tektim yaniniza kmseyi almiyolar sadece annem rica etmis 7 gibi geldi yanima biraz yanmda dursu gitti iyi bir ebe denk gelmisti odada kayinvalidem refekatcimdi yarin taburcu oluyoruz insallah