Çok fazla oluyor Buda bi. Belirtimi bikac yerde okumuştum belirti diye ama ne kadar doğru bilemiyorum ve kan vermeyi düşünüyorum tahmini kan. Verdikten 7 gün falan geçti pozitife donme ihtimali varmıdir adet olmadım daha çok ağrım vardı kesin olcam bu sefer derken geçti ağrım yine olmadım sokulemiyorum heralde