Ebruaslan-21 Merhaba kızar 16+3 günlük hamileyim en son kontrolde 12+6 ken gitmiştim doktor erkek gibi dedi bugün ise kesin kız dedi ama ikiside ayrı doktordu şuan ne hissettiğimi bilmiyorum sizlerin fikirleri neler acaba