Adet tarihime göre 4+3 de kan verdiğimde beta hcg 600 çıkmıştı. 6+6 da tekrar gittim ve doktor 7 mm uzunluğında bir kese gördü. Haftamla uyumsuzdu. Bu kese 4 haftadan küçük görünüyor dedi ve kan testi istedi. Beta hcg bu sefer 2600 çıktı ve normal şartlarda bu çok yavaş nir yükselme. Bu arada labaratuarlar farklı. Doktordan kötü sonuç alırım diye gittim ama bana dedi ki yavaş yükselse bile kesen ile bu değer uyumlu. Geç döllenme olabilir sağlıklı bir gebelik olabilir, 10 gün bekleyelim dedi. Üstüne basarak sordum yavaş yükselse dahi var mı sağlıklı olan gebelik evet var dedi. Ama daha önce bir kürtajım olsuğu için umutlanamıyırum malesef. Kendinizde ya da çevrenizde benim durumumu yaşayan ve sağlıklı ilerleyen bir hamilelik gördünüz mü?