Merhaba. Benim ilk hamileliğim ve regl 4 gün geçtiğinde testten pozitif olduğumu öğrenmiştim. Hiç belirtim olmadığı için dr a gidene kadar inanmadım ama hamileymişim. 10. Hafataya kadar hiç bir belirtim olmadı kendimde hiç değişiklik hissetmedim. 10. Haftadan sonra bende bulantılar başladı. Şuan 12+5im.