Arkadaşlar merhaba öncelikle 17 haftalık hamileyim bugün hep sağ tarafım battı az önce de tuvalette peçetede koyu sarı akıntı farkettim idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi bebeğe Bir zararı olur mu bilgilendirir misiniz (kaşınma , yanma vs. Biseyim yok hiç )