motherofcats oda söyle oldu canım sağlık ocağına gittim antibiyotik kullanmıştım yüzümde alerji gibi biseyler çıktı bende doktora anlatiim hocam adetimde gecikti die oda hamile olabilirsiniz dedi yok dedim geçenlerde test yaptım negatif bide korunuyoruz nolur nolmaz dedi ve kan verdim ordan çıkınca test yaptım ve bide ne göreyim. Pozitif neyse belki bozuktur dedim sabahleyin sonuclarimi almaya gittim ve doktor hamilesiniz dedi üç haftalik geç döllenme olmuş dedi biraz üzüldüm onu istemedigine deil kızım küçük olduğu için ama sonra pişman oldum çünkü isyan ettikce başıma şeyler geldi kanamam oldu erken doğum yaptım ama şuan çok şükür doğdu iyikide diorum olmuş