buse76 Kızlar adetime iki gün var bugün akşam yapıyım dedim böyle çıktı ve leke leke kanamam var sizce var mı
07070707 buse76 ama kanaman varsa kimyasal olabilir açıklamaya bakmadım bence acile gidip test verin belki önlem alınır
Hilallly buse76 bu testten ben yapmıştım aynı böyle çıktı heveslendim ertesi gün adet oldum çok ümitlenme sen yine de inşallah vardır bakalım
Sny_hkn10 buse76 güzel haberlerle inşallah bu akşam bende aynı markayla yaptım çekemedim bile çizgi yok gibiydi
buse76 Nacyax inşallah öyledir bu zamana kadar o kadar çok yalancı pozitif gördüm ki sevinemiyorum kanı görmeden 2 yıl olacak nerdeyse inşallah bu defa hamileyimdir🤲
buse76 Hilallly evet bende o kadar çok yalancı pozitif gördüm ki sevinemiyorum bile şuan kanı görmeden inanmam😂ama inşallah vardır bende de şuan leke geliyor damla damla