tbmn kesinlikle çok saçma gebe okuluna kayıtlı olmayınca yanınıza ebe bile gelmiyor çoğu zaman. Pilates topu bile verilmiyor . İmkan varken . 3 yıl önce doğum yaptığımda öyleydi. Yakın zamanda arkadaşım yaptım orda doğum . Onada gebe okulunda kayitki olmadığı için hiç bişey yapmamışlar