Minnakbiri merhabalar, ben 38+1 haftalığım. 1 gün önce yani tam 38 haftalıkken doktorumun onayı üzerine çatı muayenesi oldum, hayatımda ilk kez tecrübe ettiğim bir olaydı ama kendimi hiç kasıp germedim o yüzden çok rahat geçti. Zaten max 1-1,5 dk anca sürüyordur. Ne kadar rahat olursan derin nefes alıp verirsen bence o kadar da kolay oluyor. Vajinal doğum beklediğimiz için doktorum bu hafta bol yürüyüş merdiven inip çıkma önerdi, bebeğim kilo olarak biraz önde gidiyor benim için zor olmaması adına. Boyum 175 ama vajinal doğumun boy ile alakası da yok. Tamamen bebeğin işi :) Sen istediğini yap bazen olmayınca olmuyor, bazen de tipine bakarak “aa bu nasıl vajinal doğum yapmış” derler 😅 Bebeğine, kendine güven ve inan. Nefes egzersizlerine bak doğru nefes alıp vermek çok önemli diyorlar 🤷🏻♀️ Allah gönlüne göre versin bacım, inşallah istediğin gibi bir doğum gerçekleştirirsin 🫶