Sila11ela14 Kızlar 5+1 görünüyorum henuz keseye bakılmadı 15 gün daha bekleyip öyle gideyim dedim sizler gördünüz mü keseyi bebeği
Gokturkmom_ Sila11ela14 Ben şuan hamileliğimin sonlarındayım :) 5+2de keseyi görmüştük doktorum tam 2hafta sonra çağırmıştı o zamanda bebek ve kalp atışı ☺️
Busraras Sila11ela14 bende tam şuan 5haftalik gebeyim bugün vajinal muayneyle keseyi gördük çok şükür 🤲🏻
Nese21 Sila11ela14 7. haftayı bekleyip öyle gidin hem keseyi hem de bebeğinizin kalp atışlarını duyarsanız
Newwmomyy Busraras vajinal muayenede genital bölgenizden mi muayene ediliyor 5+1im bende ilk gebeliğim pek bilgim yok
Gokturkmom_ Sila11ela14 İnşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🫶🏻Sizinde güzel bi hamileliğiniz olur inşallah
aslaytkn_ @"Sila11ela14 biz 4+5 keseyi gördük 6+5 gibi de kalp atışlarını duyduk birazcık daha bekleyip ikisinide görün isterseniz sağlıkla büyüsün bebişlerimiz 🙏🏻🥹
Sevgikaya1525 Sila11ela14 5+3 te keseyi gördüm 6+4 te acilde sancım vardı gittim kalp atışını duydu doktor ayın 5 de tekrar gidcm cnm şuan 7 haftalık bebiş
Busraras Username06 hayır en son cuma günü yaptırdım 470e kadar yükseldi sonra daha vermedim bugünde alttan muayneyle keseyi gördük
Busraras Username06 hayır canım ilk betam 33 çıktı sonra iki defa daha verdim düzenli artış gördüğüm için hemen gitmedim
Busraras Username06 doktor onaylimi veriyorsun en son betan kaç çıktı canım aramızda seninle 1 gün var cunku