Eboz bir rapor vermişti o zaman ama onu kan alırken hemşire hanım aldı. Yarın sabah zaten kendi doktoruma randevum var o da ölçüm yapacaktı ense kalınlığı için falan öğleden sonra da inşallah sonucu almaya gideceğim diğer doktora. Teşekkür ederim 🙏❤️