Merhaba kızlar bat 8 aralım 29 kasımdan beri karnımda ve kasıklarımda olan ağrı illallah ettirdi. 22-23kasım yumurta çatladı değerlendirdim de ama predictor yaptım negatif çıktı. Kaç yıldır regl oluyorum sonuçta ama ilk kez böyle 10 gün önceden sancım başladı. Temmuz da 1 kimyasalım var. Sizce çok mu erken test yapıyorum napmalkyım? Sol tarafımdan giriyor tüm karnımı ağrıtıyor