Merhaba hanımlar, eşimde sperm düşüklüğü var dr tüp bebek ve aşılama yapabilecek düzeyde dedi sayımız haftaya tekrar kontrolümüz var eğer 2 ay içinde normal yol ile gebelik oluşmazsa aşılama deneyeceğiz sanırım. Aranızda aşılama deneyimleyenler süreçten bahsedebilir mi?(yaşınız kaçtı, süreç, tutup tutmama durumunuzu, hangi sebep ile aşılamaya yöneldiğiniz bizimki şuan sperm hareket ve sayısı) destekleriniz için teşekkür ederim