eray06042017 Kizlar hangi hastanede doğum yapcaksiniz ve ucreti ne kadar ben özel yasam hastanesne sordum 2 bin dedi ssk li olna normal dogum icin ama neler dahil bilmiyorum bilen var mi acba
Zehra5507 eray06042017 Hangi yaşama gidiyorsun biz sendikadan dolayı %15 indirim var normal 1600 sezeryan 1800 asv sağlık gidiyorum ben opera ya gire muayene ücreti de daha uygun
yamacinannesi eray06042017 ben iki hafta önce memorial de sezeryan doğum yaptım. Normal fiyatı 3650 dediler ama eşimin çalıştığı otelle hastane anlaşmalı oldupu için indirimimiz vardı. 2000 tl ödedik. Hastaneden ve çalışanlardan çok memnun kaldım
eray06042017 Zehra5507 antalya ozel yasam hastanesi dedemanda olan cekim kiyafet yada lohusa serbeti ikramlik hic bisey yok oylemi 😐 ilk dogumum da medstarda oldu 2017 de onda da bisey yoktu 2 gece kaldim oda 2000 tl yakin tuttu onda da bisey yoktu :(
eray06042017 Zehra5507 oğlum da ani doğum oldu unuttum o an ilk heycan sitres aklima gelmedi ama bunda istiyorum nasip olursa bana bironi istyoemusjn diye sormuslardi yanima ama ben istemedim esim girmez kan tutar kapida ben dogurasya 40 dogurdu zaten o 🤪😂😂😂
Zehra5507 eray06042017 başka kişi almıyorlar dohumhaneye normal doğum olursa eşim girecek o çeker diye düşünüyorum
eray06042017 Zehra5507 ebeden rica edersem cekerler herhalde alt tarafı 1.2 poz 😁😁 o kadar oara veriyoeuz onu bari yapsinlar
eray06042017 Cihanberk ben oğluma orda doğum yaptım muayene ucreti en son 100 tl olmustu suan kac bilmiyorum bana ağır geldi kızımda bende yaşama gidiyorum 65 tl muayene ucreti sanem hanımda dogum yaptim dogumum iyi gecri 5.6 tane ebe vardi dogumum da oyle kotuluklerini görmedim ama sanem hanım yapı geregi biraz sert bi hanım bazisi cok sever bazisi hoslanmaz nette de buyonde yorumlar gene arastrip bakarsiniz kimine iyi gelir kimine kötü
Cihanberk eray06042017 teşekkür ederim billgilendirdiğiniz için şuan muayene ücreti 120 tl oldu Sanem hanımı araştırdım ve ona gitmek istemedim, Müjde Şekeroğlu var ona gidiyorum,normal doğum düşündüğüm için o genelde normal yaptırıyor
Zehra5507 eray06042017 benim eşimi de tutuyor kan benden kan alınırken damarım patlamıştı bayılmıştı orda 😂 bi yerde okumuş eşe destek önemli diye bas ucumda elimi tutacakmis inşallah olur çok isterim zorluğu görmesini
eray06042017 Zehra5507 valla canim bende isterdim ama olmadi zaten adam beni suni sanci odasinda gordukce ayilip bayildi ağladı durdu ben ondan daha güçlüydüm dedim git artik disarda bekle orda felan aglamis durmus hep 🙄😁 dogum oldu oglum agliyordu o esim nasil esimi sor anne diye bagiriyirsu sesini duyuyordum o bile yeter yetti de anlamasina insllah gelir seninki
eray06042017 Cihanberk sanem hanim da bana normal dedi hic sezaryan demesi bende en basindan beri normal dedim durdjm ama dedgim gibi biraz sert bi yapida insllah saglicakla kicaklarsiniz ben bilmiyorum mujde hanimi memnunsanjz ne mutlu insllah ostedginiz hibi olur hersey
Cihanberk Sinem1051 Evet aynen canım çok iyi biri, araştırdım hakkında çok güzel şeyler yazmışlar bende ona gittim, doktor çok önemli benim birde ilk 👶 doğum, allahım herkese sağlık kucağına almayi nasip etsin inşallah