Dln_35 Kızlar 9+3 haftalik hamileyim karnım da çok batma olmaya başladı böyle çekilme gibi de oluyor normal mi yaşayan var mu bu haftalarda?
Anneyimmmben Dln_35 bende 9+4 um şuan öyle bir şikayetim yok ama bence normal rahim büyüyor kasiliyorsur
Pinnar7 Benim de 9+4 batma değil de gaz ağrısı var, midem hep gürül gurul azcık bir şey yesem bile geceleri sürekli karnıma masaj yaparak uyuyabiliyorum
Btl066611 Pinnar7 canım bende yaşıyorum bende masaj yapıyordum karnıma ama biraz tehlikesi varmış sanırım ne kadar doğru bilmiyorum ama annem söyledi karnını ovma bastırma eskiler düşük yapmak için karnını bastırarak ovarmış ben ne olur ne olmaz diye ovmayı bıraktım geçen sene de bir düşügüm olduğu işin endişelendim yine de sen bilirsin ben uyarmak istedim yanlış anlama lütfen