Elif_0660 Kızlar 19+2 deyim sağ kasıgımda bıçak batması gibi ağrılar hissediyorum korkmalı mıyım yoksa sizde de oluyor mu ?
Nese21 Elif_0660 dayanılmaz degil ama kasik agrisi oluyor bende de..bazen öksürürken bazen sabahları yataktan kalkarken bile..ama sizinki ciddi boyutta ise ihmal etmeyin
anneoluyorum94 Elif_0660 ben bu yüzden doktora gitmiştim her şey yolunda çok şükür ama suyla alakası varmış. Sonra takip ettim gerçekten de yetersiz su içtiğimde ağrı oluyor. Bol bol su için 🙏🏻
Aleyysss000 Benim bildiğim kadarıyla kasık ağrısı her haftada olabiliyor önemli olan uzun süreli ve dayanılmaz olmaması
Cemrega Ben de 19.haftadayım bu hafta başından beridir regl olacakmışım gibi ağrılarım var normal herhalde
Elif_0660 cilekkannesi bir şeyler hissediyorum ama ne çözemiyorum dkdkd bazen tekme gibi sanki hafif ama bazen de sanki bir yılan derime sürtüp geçiyor gibi ama nadir hissediyorum genelde geceleri hissediyorum