sendekimsinnn Kızlar dün düğk yaptım 7 haftalık bugün karnıma mide vuran bi samcı var gaz sancısı gibi elimle hafif karnıma bastırdığımda ağrıdan duramıyorum böyle bişey yaşayan varmı ne iyi gelir acaba buna
Femay sendekimsinnn canım basın sağolsun. 2 hafta ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir bu durumdan. Gitmediğim doktor hastane çektirmediğim film tomografi kalmadı hiçbir şey bulamadılar. Son çare okunmakla geçti çok şükür. Nefesine güvendiğin birisi okusun seni. İnşallah geçer. Belki inanmayanlar olur ama denemeden bilemiyor insan. Ben son çare denemiştim ve çok şükür kurtulmuştum 🙏🏼
aybikannesi sendekimsinnn aynı durumu yaşadım resmen herşeyi bırakıp sadece gaz sancısını düşünür olmuştum. Yatağa uzandım eşim belime kalçamın biraz üstüne bebeğe masaj yapar gibi masaj yapıp pıt pıt vurdu o şekilde çıkarabildiğim için rahatlamıştım gercekten çok zordu
sendekimsinnn aybikannesi şuan gazım yok gibi ama karjıma bastırdığımda çok şiddetli ağrıyo gazdıe demi o
Femay sendekimsinnn evet su içtiğimde bile dayanılmaz bir sancı doğum sancısı gibiydi. İki lokma yesem aynı. Ağrı kesici iğne ile gece uyuyabiliyordum sabah olunca yine aynı. Akşama kadar iyi akşam tekrar başlıyordu dayanılmazdı. Filmlerde hep gaz çıktı ama hiçbir doktor bir şey yapamadı
sendekimsinnn Femay sizinki çok daha şiddetkiymiş umarım benimki bu kadar olmaz ya karnımı ovalayınca biraz rahatlar gibi oluyorum da yarına kadar geçer inşallah