-cansu-27 Guzelanne56 benimde oluyo canım hatta kalça bel sırt komple vurdu ağrı nstde sancı cıkmadı bebek ters dönmüş büyük ihtimal o canını acıtmış olmalı dedi doktor 🤷🏻♀️
Guzelanne56 -cansu-27 çok teşekkür ederm 32 den sonra çok zormuş demekkı Allah zamanında dogum nasıp etsın❤️
Damyavuz Guzelanne56 çok doğal benim de oluyor hafif sancım çıktı pelvik ağrım çok var. Vücut kendini doğuma hazırlıyor 🫠
Guzelanne56 Damyavuz ayy valla tuaf bısey bı an o kadar korktum kı daha erken sonuçta herkeste oluyormus😁
Luna93 Guzelanne56 yok bence çok normal :)) kiminin hiç sancısı olmuyor, suni sancıyla doğum yapıyor, kiminin suyu gelmiyor, açılma olmuyor Herkes değişik, tek bir doğru asla yok =) sağlık ve sıhhatle, çocuklarımıza hepimiz kavuşalım 🥳
12betul Guzelanne56 inşallah sağlıkla gelsin bebişler aynen bir çok anne deneyimlerini okumak iyi geliyor aslında yalnız olmadığını bilmek