Selam ikinci gebeliğim bebeğimm ters ilkinde ters diye sezeryan oldum 39da döner diye bekledim dönmedi, mideme çok rahatsızlıl veriyor tekmeleri can yakıyo ve en önemlisi solunum sıkıntısı çeker miyim ilki kuvözde kaldı 2gün mideme yapışmıştı ve belden uyuşma olmuştum bunda nasıl olacak henüz Dr ile konusmadım aynı durumda olan yaşayan var mı