Baharer321 Kızlar canım çok ton balığı çekiyor yesem birşey olurmu dünde yedim ekmek arasında koyup konserve ürün malum araştırdım internette yenilebilir yazıyor ama korkuyorum yesem bişey olurmu
KurabiyeninAnnesi123 Baharer321 ton balığı hamilelikte tüketilmemesi öneriliyor belirli balık türleri tükete biliyoruz cıva vs içerdigi için istersen doktoruna sor canm
DeryArenn Baharer321 hamileligimde sürekli yedim şükür bebegimdede bisey olmadı siz tabiki doktorunuza danışın sorun görmezse keyifle yiyin 🌸
Baharer321 KurabiyeninAnnesi123 ya kuzm herşeyide aslında doktora sormka istemiyorum hani bu saatte rahatsızda etmek istemem mesai saati dışında çünkü şuan hani sizlere sormak istedim o yüzden internette tüketilebilir yazıyor kafam aşırı karışık canımda çok çekiyor aslında iştahım çok açık deli gibi birşeyler yiyesim var
obli Baharer321 ton balığı önerilmiyor. Hem ton balığı önerilmiyor hem de konserve ürün. Dün yemişsiniz zaten daha fazla yemeyin bence.
KurabiyeninAnnesi123 Baharer321 belirli balıkları önermiyor doktorlar cıva bulunduğu için sakatat da normalde yasak önerilmiyor yenmesi ama sık olmucak sekilde doktorlar izin vere biliyor ben midye severim yerim ama 2 ay da 3 ayda bir yedigimde 5 i geçmez sen üst üste yemek istiyorsun kontrolünde doktruna danış istersen o daha iyi aydinlatir seni
Baharer321 obli evet ama çok yemedim yarım ekmek arasında 4 5 çatal aldım koydum domatesle yedim neyse bakalım yemiyeyim o zaman 🤗
aybikannesi Baharer321 ay ben yiyorum ya yenilebilir sandığım için salatası makarnası karıştırıp yemiştim kaç defa hemde 😂 bisey olmadı ama dikkat ediyim bari. Gerçi hersey yasak kapalı paketli gıdaların çoğu asitli içecekler abur cuburlar vs insan bazen dayanamıyo
Baharer321 aybikannesi valla doktoruma sordum az önce doktorumda öyle bol beleş değil işini bilen biri yiyebilirsin bişey olmaz bebeğede zararı yok dedi insanlar anlamadım neden kötü biliyor
Deniz4848 Ton balığını cok severim ama yaklaşık bir senedir yemiyorum. İnternetten araştırınca da yenmemesi gereken grubunda bulunuyor çünkü civa oranı yüksek. Doğum yaptım Emziriyorum hâlâ yiyemiyorum malesef.
Baharer321 Deniz4848 valla bacım doktoruma sordum tüketebilirsin dedi zararsız civa oranı düşük dedii