Nazemm biz 34 haftalık olduk çok şükür ezgi Zümra ismine karar verdik ama bugün bebek görmeye gittik ismini sordular fln diyolarki talgına gelen olsun adı kaf karıştı ezgi Zümra talgına geliyor mu kafama çok takıldı diğer kızlarım iki isimli büyük kızımın ikinci ismi talgına geliyor ama küçük kızımın iki ismide talgına gelmiyor yapmalıyım çevremdeki herkes talgına gelsin diye tutturmuş sanki baskı gibi hissediyorum