Arkadaşlar benim geçen hafta çarşamba devlet hastanesine kontrolüm vardı ozaman 8+5 haftalıktım 8+0 haftalık gözüktüm bu hafta salı günü özele gittim 9+4 haftalığım ama bu sefer de 8+3 çıktı 1 haftada gelişim olarak az buldum tedirgin oldum acaba bir sıkıntısı mı var