Yarenasel Kızlar benim daha pik yapmadı bu ay başladım tekrardan ovulasyona hadi herkes kendisinnkini atsın birlikte takip yapalim bu ay
nurssmom Yarenasel bugün 12.gün yaptım silik çıktı bakalım bugünden sonra devam edicem nasıl çıkıcak arada fotoğraf yüklerim 🥰
leyl25 Yarenasel Yumurtlama ve çatlama değerlendirdim uygulamayı takip ettiğim kişi çatlama olmuş dediği günde değerlendirdim 29 u yumurtlama 1i çatlama arada ki günü değerlendiremedik pazar gününden beri de yapmadık vakit olmadı umudum yok ama nasip
nurdaneg0716 Yarenasel siz geçen ayda yaptınız mı yani biliyorsanız bişey sormak istiyorum da bende önceki ay yapayım dedim 4 gün kadar çift çizgi çıktı neden acaba o ay hamile kaldım ama
Yarenasel Merveemctgcl benimde adetin ilk gününden sayarsam 13. Gün ve hala çok silik ayın 8 i gibi gösteriyor uygulama ovulasyona bakicam o ne zaman pik yapcak
nurssmom SalihaHakanetin ben 19. Gün koyulaşma gördüm pik olmadı hiç geçen ay 18 gün sonra kadarda adet oldum bu ayda başladım bakalım neler olucak. O yazana göre olmuyor maalesef oda ortalama günü çıkarıyor
SalihaHakanetin nurssmom olabilir bende deniyorum Allah hepimize hayırlı ve kolaylıkla nasip etsin inşallah 🙏
nurssmom Yarenasel  benim geçen ay koyulaşma 16 gün sonra falan başlamıştı bu sefer 12.günde başladı inşallah yakında pik olur 🥰
Yarenasel leyl25 aaa sizin 1 gün sürmüş ne güzel benim 3 gün sürüyor bazen bugun koyulasmaya basladi benimkide
Glr_grz leyl25 adet tarihimiz aynı ama bnm 7 gün sürüyor. Dizin en soluk çizginiz bnm yumurtlama günümle aynı her ay düzenli adet oluyorum doktorada gittim herhangi bir sorun yok dedi kaç aydır ovulasyon testi yapıyorum
Yarenasel leyl25 yani 1 günde sürse 3 gün de sürse sıkıntı yok demisti doktorum inşallah bu ay tutar bebisin ❤️