Merhaba kızlar kabızlığımdan dolayı makat çatlağım olmuştu burda birçok kişi proctolog kremi önerdi bende dayanamadım aldım eczaneden reçetede gebeliğin ilk trimesterinde kullanılmaması gerekiyoe diyor tabi beni 20 haftalık gebeyim kullanmalımıyım tedirginim biraz, kullananlar yazabilir mi??