ynzl bende gördüm gibi çizgiyi ama keşke adetiniz geçmeden yapmasanız insan böyle çok düşünüp stres oluyor benim bat 11 aralık ama adet olmayı bekleyeceğim 17 aralığa kadar adet olmazsam direkt kan vereceğim adet olursam da nasip değilmiş diyip önümüzde ki maçlara bakacağız geçen iki aç çok yıprandım bu ay böyle deneyeceğim rahat relax