Merhaba kızlar dün kontrolüm vardı bugünden itibaren 36+6 yım doktorum muayene ettikten sonra bebeğin 35 haftayla uyumlu iki hafta geriden geliyor dedi kilosuna 2700 dedi ama 2 hafta önce 34 de gittiğimde herseyi iyi haftasıyla uyumlu demiştiniz dedim o zaman 3 günde 1 takipli yapalım seni kontrole gel falan dedi nst istedi sancı vs bisey çıkmadı kan idrar verdim yüksek derece de enfeksiyon çıktı ve kansızlık çıktı perşembe tekrar gidicem olasılık bir durumda doğum olursa herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım ya bebek neden gelişmemiş kilo almamış olabilir ki 🥺🤧