Htcgkn7301-- Ben özelde ve anestezili çektirdim ama benim acı eşiğim cok düşüktür o yüzden o zamanki fiyatla 400 dü şimdi bilemiyorum
Htcgkn7301-- [bilinmeyen] Anestezili çektirirken yaninda biri olsa iyi olur dr soruyo yakını gelsin diyo mesela
Htcgkn7301-- [bilinmeyen] Dr a gittiğimiz de çocuk için gittiğimizi söylediğimizde rahim filmi çekildi mi demişti önce ona bakıyorlar bizim öyle olmuştu
Ceviz Adetliyken nasıl çekilecek o film 😟 o kadar çektim o filmi hiç adetli geleni görmedim de garip geldi🤔 Ayrıca korkmayın kendinizi kasarsanız acır kimseye de ihtiyaç yok neticede sizinle birlikte biri daha radyasyon alacak...
Htcgkn7301-- Ceviz Daha önce anestezisz çektiren bir yakinim bana bn kimseyi götürmedm keşke birisi olsaydi dedim sen yalnız gitme dedi iyiki de ablam gelmiş sağlık çalışanı zaten çok iyi oldu bence biri olmali
Htcgkn7301-- [bilinmeyen] Ben ablamla gitmiştim esim izin alamadı sunun icin birisi gerek çıktığında ki eger anestezi alirsan yanında biri olmasi iyi oluyor hem destek amaçlı yani
Ceviz sonrası için tabiki biri olmalı ben çekim esnası için demiştim ☺️ Eğer anestezili isterseniz uyanana kadar acilde tutuyorlar tabiki biri şart yanınızda toparlanmaya kalkmaya yardım edecek ama eğer anestezi olmayacaksa tek başına da altından kalkınabilecek bir durum tabiki bu benim şahsi fikrim ☺️ Eğer kendinizi rahat bırakırsanız acımıyor ama kasarsanız acı hissedersiniz bence bir çok hastada gözlemlediğim bu oldu dilerim mutlu ve güzel sonuçlar alırsınız
NisanAsel [bilinmeyen] ben üniversite hastanesinde yani fakültede çektirdim. Kayseride yaşıyorum ben adetimin ilk günü gittim ona göre randevu verdilee ilaç istediler onu aldım. Aşı eşiğim düşüktür ama anesteziye gerçekten gerek yok. Çeken kişi asistan hocaydı Allahıma şükür ağrısız çektirdim. Özeller para için anestezi şart diyorlar ama değil.
Ozlem_03 [bilinmeyen] ben buharada fatma aydına cektirmistim.direk gittim rahim filmi cektirmek istiyorum dedim.adet bitimi 3.güne randevu verdi.anestezili 1000 liraya çektirdim iki üç ay önce.röntgen odasında çekiliyor.anestezi orada veriliyor.hafif ayılmaya başlayınca acile götürüyorlar. orda tamamen ayılınca eve gidebiliyosun
Ozlem_03 [bilinmeyen] bence son güne bırakma önceden gidip konuş.belki araştırma hastanesi yoğunluktan dolayı aynı gün çekmez.simdiden gününü ayarla doktorla görüşüp .tüpler tıkalı değilse acımıyo diye duydum.araştırma hastanesi anestezi ile yapmıyo zaten.benim doktorum araştırma hastanesinde.anestezi ile yapılmadığı için özelde çektirip doktoruma görürdüm ben