betul1709 daha dün bu yüzden acildeydim hemen açıklık getireyim ishal olarak tuvalate gittim ardından mide bulantım başladı ve kusmaya başladım kendimi çok kötü hissedince acile gittik alttan muayene ettiler açılmam yok fakat ebe hanım beni tedirgin etti biraz mide bulantısı en büyük doğum belirtisiymiş bütün tetkikleri yapmadan bırakmadı giderken de tembih etti suyun gelirse bulantın geçmezse gel nolur nolmaz dedi çok şükür daha iyiyim