Özel daha iyi ama şuan 2. Gebeliğim devlette takipliyim. Devletteki doktorum mükemmel bir doktor. Keşke ilk gebeliğimde de onunla tanışma fırsatımız olsaydı. Özeldeki doktorum binbir dalavere ile beni sezaryen yaptılar 32. Haftada çocuğu almayı teklif ettiler meğerse tatile gidecekmiş doktor bozuntusu. 32 hafta çok erken alamazsınız dedim kızım 40 haftalıkken doğdu. Allah iyilerine denk getirsin gerçekten