Kızlar ilk hamileliğimde 9 ayda toplam 10 kilo almıştım. Küçük bir karnım vardı, ödemim çok olmamıştı. Riskli bir gebelik geçirip 9 ay yatarak geçirdim. Hiç kilo sorunum olmamıştı. Şuan 23 haftalık hamileyim. Kilodan nefes alamıyorum ! Hızlı bir şekilde 8 kilo aldım Karnım 5 aylık değilde sanki 9 aylık halde. Doymak nedir bilmiyorum. Yemek yedikten 10 dk sonra ne yesem diye düşünmeye başlıyorum. Elim yüzüm ayaklarım davul gibi oldu. Daha 23 haftada bu hale geldim. Ben nasıl besleneyim kızlar. Kilo alınır verilir dert etmiyorum ama nefes darlığı yaşıyorum, heryerim şiş. Bebeğim kilo alsın istiyorum. Ben nasıl besleneyim neler yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz?