Merhabalar arkadaşlar bu ay bir kaç defa korunmasız ilişki yaşadım hamile kalmak istiyorum. Bir hafta önce ağır hasta oldum antibiyotik kullanmak zorunda kaldım aynı şekilde ağrılarımdan dolayı arveles dolorex hastalığıma 5 gün var diyelim gebelik gibi bir durum oluştu antibiyotik kullanımı ne derece etkiler yada antibiyotik kullanım sırasında da korunmasız ilişki olur mu ya da antibiyotiği tamamen bırakıp mı devam etmeliyim bilgisi olan yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🩷