Sevgili anneler bebeğinizi sallayarak mı,pış pışlayarak mı,direkt beşiğine koyarak mı uyutuyorsunuz?bunlar dışında bir yöntem var mıdır?iş,ev,üstüne asla uyumayan bir bebek..yorgunluktan beynim dönüyor en baştan beri uyumadığı için sallamaya yöneldik neyse onla uyuyordu şimdi o beşik de küçük gelicek nasıl edicem bilmiyorum evde 3 beşik oldu 2 sinde yatmıyor yeni bir tane almak istemiyorum