Eveeett aslında 2 aralık için sezeryan günü almıştık ama minik kelebegim kızım annemi bekletmeyim o kadar dedi 26 kasımda sabah yataktan kalkarken suyum geldi sezeryan oldgum için bi önceki dogumumda bi endişe bi korku oldu hani ay dedim nolcak şimdi kocam işde evde oglumla tekim bi korkmadım degil 😅neyse kocamı aradım suyum geldi şimdi düşünüyorumda ne acele ettirmişim adamı yazık 😂😂😂neyse korkudan tuvalete bile gidemedim bişey olcak diye bi oyana bi buyana kaynanam geldi hrmen kayınbabayla üstümü giydim o sıra eşimde geldi cıktık gittk hastaneye açıklık bakıldı falan derken nst girdim benden bi önce gelen hamiş anneyi aldılar sezeryana ardına o cıkınca ben girdim ilk sezeryanıma göre farklıydı aslnda ilkinde hiç bişe hissetmemiştim ama bunda tüm itme çekiştirme herşeyi hissettim ama daha güzel ayaga kalktm ilkine göre sanırım birazda evde bekleyen bi evladın daha olmasıda etkılıyor daha çabuk toparlanmak istiyorsun daha dün gibi ama 1 hafta oldu bile 😍karna bastırmada cok öyle saniyelik bi sızıydı en cok korktgmz o oluyor bi de sonda onuda uyuşukken taktılar aslnda ama hissediyosn yani pıt anlık bişey belki böyle gününü bekleyerek gitseydim doguma bu kadar dirayetli olamazdım bi anda olması daha kolay oldu umarım herkesin çok kolay geçer saglıkla kucagınıza alırsınız yavrunuzu sormak istedginiz varsa cevaplayabilirm ☺️