Neferut Hımmm anladım şimdi.
Benm 0 negatif
eşim 0 pozitif
ilk gebeliğimde 28. haftada iğne oldum
doğumda hemen kan aldılar bebegim benim kanımdan cıktı bir sorun yaşamadık.
genelde 2. cocukta uyuşmazlık oluyormuş
şimdi hamileyim de onu düşünüyorum :(
En kısa zamanda koynuna almanı diliyorum♥️♥️💐💐