Beyzaaldemir Arkadaşlar selamm henüz 6+2yiz cinsiyet tahmini için çok erken biliyorum ama içinizden ne geçiyorsa söyler misiniz
Beyzaaldemir RNT ayy çoğunluk hep erkek dedi ama benim de istediğim kız olması inşallah sizin tahmininiz doğru çıkar