Prensess33 Ozlmulpk bebek daha küçük olduğu için şimdiki bu ve kilosu önemli değil diye biliyorum 6 7.aydan sonrası önemlidir
Ozlmulpk Prensess33 benim ilk gebelik o yüzden çok heyecanlıyım Allah hepimizin bebeğini saglikla kucağımıza almayı nasip etsin canım 🙏🥰
Prensess33 Ozlmulpk anlaidm canım ilk gebelik çok daha heyecan veriyor sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰🥰